piątek, 14 października 2016

Adam jesienny fryzjer

Spacerujesz po parku spoglądasz na spadające liście na kolory, spoglądasz na ludzi którzy zamienili swoje ubrania na cieplejsze, a w naszych domach to samo. Grabie, szpadel czy sekator co to jest i z czym to zjeść ? Czy już wiesz? Herbatka i książka na wieczór. W moim dzieciństwie to było moje ulubione zajęcie i z radością zawsze się tego podejmowałem.



Na moje szczęście Pan Bóg dał mi tę niesamowitą łaskę abym znowu mógł wrócić do swoich z lat dziecięcych zajęć.
Dzisiejszy dzień był cudowny,piękno błękitu nieba, słoneczko oddawało swoje ciepło i kotek który nie ma imienia cały czas mi towarzyszył i się przyglądał oraz łasił aby się nim zająć. Kotek jest najlepszy to taki zakonny kot który tutaj spędza swoją starość.
Ale wracając do początku. Dziś podjąłem się dwóch ogrodowych zajęć. Trzeba było wykopać dużą część kwiatów które nie znoszą mrozów i przygotować im odpowiednie miejsce aby mogły spokojnie wegetować w czasie zimy. Więc kwiatki wykopałem po przycinałem kwiatostany i do skrzynek cebulki lub bulwy jak to woli. Pozostały jeszcze piękne róże ale nimi to za namową Ojca Honoriusza trzeba się zając na wiosnę dopiero,to tylko pozostaje je przykryć słomą i liśćmi.
A drugą roślinką a właściwie krzakiem jakim się zająłem to maliny. Po raz ostatni maliny zostały zerwane i trzeba było je przesadzić w nowe miejsce. A za jakiś czas będzie trzeba je dość krótko po przycinać więc na krótką chwilkę zostanę fryzjerem dla malin i innych drzewek :)
Pamiętam z mojego dzieciństwa jak bardzo lubiłem mieć takie obowiązki, praca na świeżym powietrzu na łonie natury. Przygotowujesz swoje ogrody na zimę aby znowu na wiosnę po raz kolejny posadzić i czekać...
Ogród na miłość jaką mu dajesz odwdzięczy się tobie kolorami, zapachami i pięknem. Ptaki, motyle ,pszczoły będą się zalatywać i podziwiać piękno stworzenia.

Tak też jest z nami ludźmi my również się przygotowujemy na zimę, kupując nowe buty, ubrania, czy opał do domu aby mogło być nam ciepło, abyśmy się nie pochorowali.
A czy ty jesteś gotowy na ten jesienny czas? Czy kupiłeś zapasy herbatki na wieczorne pory aby móc czytać dobrą książkę w swoim ulubionym fotelu w zaciszu swojego ogrodu?


Dziś z malin które zebrałem to na kolacje przygotowałem sobie coś pysznego.
Maliny i Banan do tego dwie łyżeczki cukru oraz 250ml greckiego jogurtu.
Banan pokroić w kostkę dodać dwie szklanki malin dosypać cukru i jogurt grecki naturalny wszystko wymieszać i bon appetit :) i pamiętaj o dobrej herbacie i dobrej książce.

Gwarantuje udany wieczór, najlepiej czytaj książkę na głos z żoną lub mężem, to fajny sposób aby po całym dniu swoich obowiązków zawodowych i domowych móc spędzić ten wieczór wspólnie :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz